Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 261

Δε μπορείτε να σηκωθείτε από τον καναπέ; Ποια είναι η δικαιολογία σας;

Είστε πολύ απασχολημένοι για να ασκηθείτε; Θεωρείτε τη γυμναστική πολύ βαρετή ή επίπονη; Αν ναι, δεν είστε οι μόνοι. Πρόσφατη μελέτη έδειξε ότι το 60% των Αμερικανών ενηλίκων, δεν κάνουν τη συνιστώμενη σωματική δραστηριότητα και πάνω από 25% αυτών δεν δραστηριοποιούνται καθόλου. Τα στατιστικά αυτά αντικατοπτρίζουν το γεγονός ότι πολλοί από εμάς απλά δεν σηκώνονται ποτέ από τον καναπέ και την καρέκλα του γραφείου. Εσείς ποια δικαιολογία έχετε;1. Πραγματικά μισείτε τη γυμναστική

Το να απολαύσετε την άσκηση μπορεί να φαίνεται αδύνατο, αλλά μπορεί να γίνει. Σχεδόν κάθε άσκηση μπορεί να μοιάζει δύσκολη στην αρχή, αλλά σταδιακά το σώμα γίνεται ισχυρότερο και μπορείτε να αρχίσετε ακόμη και να σας αρέσει.

2. Έχετε δοκιμάσει να ασκηθείτε αλλά εγκαταλείπετε εύκολα
Συχνά σταματάτε τη διαδικασία του γυμναστηρίου για διάφορους λόγους:

Κάνετε πάρα πολλά, σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, από το μηδέν στις 6-7 ημέρες γυμναστήριο.
Αν δεν είστε σίγουροι για το πώς να ξεκινήσετε, οπότε αναρωτιέστε αν κάνετε αξιοπρεπή προπόνηση. Ένας έμπειρος εκπαιδευτής μπορεί να μετατρέψει μια ανιαρή ρουτίνα σε αποτελεσματική προπόνηση.

Πλήξη. Αναρωτιέστε αν μπορώ πραγματικά να το κάνω αυτό κάθε μέρα για το υπόλοιπο της ζωής μου; Δοκιμάστε διαφορετικούς τύπους άσκησης για να κρατήσετε ζωντανό το ενδιαφέρον, όπως η κυκλική προπόνηση, οι υψηλής έντασης σύντομες ασκήσεις, τα kettlebells.

Όταν είστε αρχάριος είναι φυσιολογικό να πονάτε, πράγμα που λειτουργεί ανασταλτικά συνήθως για τη συνέχιση της φυσικής δραστηριότητας. Μην το παρακάνετε με τα βάρη, ώστε να μπορείτε να σηκωθείτε από το κρεβάτι σας την επομένη ημέρα.

3. Δεν μπορείτε να αντέξετε οικονομικά το γυμναστήριο
Υπάρχουν και πιο προσιτές επιλογές, όπως τα τοπικά αθλητικά κέντρα, το περπάτημα ή το τρέξιμο στο κοντινό πάρκο. Μια μπάλα γυμναστικής μπορεί να χρησιμοποιηθεί για βασικές ασκήσεις, οι αλτήρες είναι συχνά μια φθηνή και αποδοτική λύση για να γυμναστείτε μέσα στο σπίτι. Χρησιμοποιήστε βίντεο με προπονήσεις και επιδείξεις γυμναστικής, ειδικά το internet συνιστά μια ατελείωτη βιβλιοθήκη σχετικών βιβλίων και βίντεο.

4. Δεν βλέπετε γρήγορα αλλαγές στο σώμα σας
Δεν έχετε να χάσει βάρος αρκετά γρήγορα; Δυστυχώς, αυτό συμβαίνει σε όλους. Δεν βάζετε βάρος από τη μια μέρα στην άλλη, οπότε δεν θα φύγει πολύ γρήγορα. Από τη στιγμή που ξεκινήσετε την άσκηση, δώστε χρόνο στο σώμα σας για να αντιδράσει. Μπορεί να πάρει έως και 12 εβδομάδες προτού να αρχίσετε να βλέπετε μεγάλες αλλαγές από την άσκηση, οπότε βεβαιωθείτε ότι έχετε θέσει ρεαλιστικούς στόχους.

Πηγή: medicalnews.gr

Register and Claim Bonus at williamhill.com