Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 261

Ασκήσεις και συμβουλές για επίπεδη κοιλιά

Νομίζετε πως αρκούν μερικές δεκάδες επαναλήψεις κοιλιακών για να κάνουν τη διαφορά; Κάνετε λάθος! Στην πραγματικότητα, οι ασκήσεις των κοιλιακών είναι μόνον η μισή δουλειά.

Χρειάζονται συνεχής προσπάθεια και «έξυπνες» ασκήσεις, να αποφεύγετε τα αναψυκτικά, να περιορίσετε το αλάτι, να μειώσετε τη ζάχαρη και τα γλυκά, να τρώτε αργά, να πίνετε πολύ νερό και να αποφεύγετε τις λιχουδιές μεταξύ των γευμάτων. Χρειάζονται επιμονή και υπομονή και μερικές έξυπνες κινήσεις...

Απλά και (σχετικά) εύκολα!

- Γυρίστε την πλάτη στον καφέ

Προτιμήστε το πράσινο τσάι που είναι διουρητικό και επιπλέον βοηθά στην καταπολέμηση της κατακράτησης υγρών. Επιπλέον, πίνοντας αρκετές ποσότητες πράσινου τσαγιού θα αυξήσετε ελαφρά τον μεταβολισμό σας, συμβάλλοντας έτσι στην καύση του λίπους. Αν δεν σας αρέσει το πράσινο τσάι, μπορείτε να το αντικαταστήσετε με κάποιο άλλο αφέψημα, όπως λουίζα ή κάδραμο, ώστε να αντιμετωπίσετε έτσι την κατακράτηση και το πρήξιμο.

- Κάντε καθημερινά κοιλιακούς

Δεν χρειάζεται φυσικά να κάνετε υπερβολικές επαναλήψεις! Αρκούν μόνο λίγα λεπτά και περίπου δεκαπέντε επαναλήψεις: κάντε ένα βήμα και λυγίστε το γόνατο προς τα εμπρός, φροντίζοντας ώστε το γόνατο να μην προεξέχει από τα δάχτυλα για να μην το τραυματίσετε. Ταυτόχρονα, σηκώστε τα χέρια ψηλά πάνω από το κεφάλι. Ετσι, θα φροντίσετε τη στάση της πλάτης σας, θα γυμνάσετε την κοιλιά σας και παράλληλα τα πόδια σας.

- Η συμβουλή

Οταν είστε καθισμένες στο γραφείο ή το αυτοκίνητο, κάντε συσφίξεις της κοιλιάς! Σφίγγετε πάντα την κοιλιά προς τα μέσα καθώς περπατάτε, φροντίζοντας η σπονδυλική σας στήλη να είναι σε ευθεία γραμμή και οι ώμοι σας προς τα πίσω.

- Αλλάξτε διατροφή, νικήστε το φούσκωμα

Πολλές φορές, οι σαλάτες προσκαλούν ένα ανεπιθύμητο φούσκωμα. Για να το νικήσετε, προσθέσετε φύλλα μέντας στην πράσινη σαλάτα σας. Ετσι, θα καλμάρετε και τα νεφρά σας. Αλλες τροφές οι οποίες φαίνεται να έχουν δράση κατά του φουσκώματος είναι το τζίντζερ, ο ανανάς, ο μαϊντανός, η δάφνη, το σέλινο και φυσικά τα εμπλουτισμένα με προβιοτικές καλλιέργειες γιαούρτια. Τα αεριούχα ροφήματα και οι αφρώδεις οίνοι δημιουργούν φούσκωμα λόγω του όγκου του αέρα που προσθέτουν στο στομάχι και των γλυκαντικών που περιέχουν.

Αντικαταστήστε τα με απλό νερό ή με ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Από την άλλη, ενώ τα φρούτα είναι ιδιαίτερα πολύτιμα για την υγεία του οργανισμού μας, οι ειδικοί μας λένε ότι είναι προτιμότερο να μην τα καταναλώνουμε μετά το φαγητό. Καθώς περιέχουν ζάχαρη, μπορεί να δυσκολέψουν την πέψη και να προκαλέσουν φούσκωμα. Για τον ίδιο λόγο αντικαταστήστε το γάλα με γιαούρτι, δοκιμάστε φυτικό γάλα από σόγια και καταναλώστε κίτρινα τυριά που αποτελούν καλές πηγές ασβεστίου. Επιλέξτε γεύματα πλούσια σε φυτικές ίνες και μην ξεχνάτε να συνοδεύετε το γεύμα σας με ένα ποτήρι νερό, αφού αυτό βοηθά της φυτικές ίνες να λειτουργούν πολύ πιο αποδοτικά.

- Προκαλούν οι τσίχλες φούσκωμα;

Κι όμως, ναι! Αν θέλετε λοιπόν φλατ στομάχι, μη μασάτε τσίχλες. Ο λόγος είναι απλός: κατά τη διάρκεια της μάσησης κατεβαίνει στο στομάχι μεγάλος όγκος αέρα. Επιπλέον, οι περισσότερες τσίχλες περιέχουν γλυκαντικά που εντείνουν τα συμπτώματα του συνδρόμου ευερέθιστου εντέρου.

- Φάτε ελαφρά το βράδυ

Μην υπερφορτώνετε με «δουλειά» το στομάχι σας και φροντίστε ώστε το βραδινό σας να αποτελείται από ένα ελαφρύ μενού. Αν πρόκειται να βγείτε έξω, προτιμήστε να έχετε πρώτα φάει κάτι στο σπίτι, ώστε να τσιμπήσετε κάτι light με την παρέα. Ετσι, θα έχετε σπάσει τη διαδικασία της πέψης και δεν θα έχετε επιβαρύνει το στομάχι σας. Ταυτόχρονα, με αυτόν τον τρόπο ο οργανισμός σας θα έχει την ευκαιρία να απορροφήσει καλύτερα τις θρεπτικές ουσίες των τροφών.

- Πιείτε πολύ νερό

Τουλάχιστον δύο λίτρα την ημέρα! Μπορεί να ακούγεται υπερβολικό, όμως πίνοντας πολύ νερό θα δώσετε την ευκαιρία στον οργανισμό σας να «ξεπλύνει» το σώμα σας από μια διατροφή, για παράδειγμα, πλούσια σε αλάτι. Ταυτόχρονα, ακόμα και μια ελαφρά αφυδάτωση είναι ικανή να προκαλέσει πονοκεφάλους και έλλειψη ενέργειας. Φυσικά, μπορείτε να πιείτε ακόμα περισσότερο από δύο λίτρα, αν νιώθετε ότι το έχετε ανάγκη ή όταν κάνει καύσωνα. Σε αυτήν την περίπτωση όμως φροντίστε να αντικαταστήσετε τους ηλεκτρολύτες που χάνετε πίνοντας μαζί και ένα ισοτονικό ποτό!

ΟΙ ΣΩΣΤΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

Κάντε δέκα επαναλήψεις από κάθε άσκηση ή όσες περισσότερες μπορείτε, αλλά φροντίστε να τις επαναλαμβάνετε τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα, για να δείτε σύντομα τα πρώτα αποτελέσματα. Παράλληλα, για να κάψετε το σπλαχνικό λίπος είναι απαραίτητη και αερόβια άσκηση. Μισή ώρα με σαράντα πέντε λεπτά τρέξιμο την ημέρα είναι ένα ιδανικό ξεκίνημα για να δείτε άμεσα αποτελέσματα!

- Ασκηση 1η

Ξαπλώστε ανάσκελα με τα γόνατα λυγισμένα και τα πέλματα να ακουμπούν σε ένα σκαλοπάτι. Εισπνεύστε και σηκώστε τους γοφούς από το πάτωμα, εστιάζοντας στους μυς της κοιλιάς. Μείνετε μετρώντας ώς το πέντε και ύστερα κατεβάστε σιγά-σιγά την πλάτη σας καθώς εκπνέετε.

- Ασκηση 2η

Ξαπλώστε ανάσκελα κρατώντας με τα δύο χέρια μια μπάλα πάνω από το κεφάλι σας, ώστε να κρατήσετε τη θέση σας σταθερή. Με τα πόδια ίσια και σηκωμένα σε γωνία περίπου σαράντα πέντε μοιρών, αρχίστε να ανεβοκατεβάζετε εναλλάξ τα πόδια κάνοντας ψαλίδια, προσέχοντας παράλληλα να μην κινείται η λεκάνη σας.

- Ασκηση 3η

Ξαπλώστε ανάσκελα και κρατήστε τα πόδια σας κάθετα με τις πατούσες να κοιτούν προς το ταβάνι. Προσπαθήστε με τα χέρια σας να ακουμπήσετε τις πατούσες σας. Προσέξτε ώστε να σηκωθείτε από την κοιλιά σας και όχι καταπονώντας τον αυχένα σας. Αφού ολοκληρώσετε τις επαναλήψεις, συνεχίστε φροντίζοντας αυτή τη φορά να κάνετε την ίδια άσκηση προσπαθώντας εναλλάξ το ένα χέρι να αγγίξει την αντίθετη πατούσα. Ετσι, θα γυμνάσετε και τους πλάγιους κοιλιακούς σας.

Espressonews

Register and Claim Bonus at williamhill.com